Nic się nie zmienia? Zmień emocje

22:06 Unknown 0 Comments

Myślę pozytywnie, ale nic się nie zmienia. To częsty problem wielu osób, które próbują stosować prawo przyciągania w swoim życiu.

Ktoś może powiedzieć: „Staram się myśleć pozytywnie, piszę afirmację, próbuję nastawiać się pozytywnie na nowy dzień, ale i tak od lat moja sytuacja wcale nie zmieniła się na lepsze”. Może się tak dziać z wielu powodów, ale na potrzeby tego artykułu powiem o najważniejszej przyczynie niepowodzenia.

Myśl nadaje kierunek, a emocje przyspieszenie


Prawda jest taka, że tak naprawdę to nie myślisz pozytywnie. Oburzony? Czytaj dalej. Myślenie pozytywne nie ogranicza się do samego myślenia. Myśli mamy zbyt wiele, aby je wszystkie zauważyć. Dlatego nie ma sensu bać się, że pomyślałeś chwilę o czymś negatywnym i zaraz sobie to przyciągniesz. Siły przyciągania nabiera skupiona myśl i to właśnie ona nadaje kierunek energii. Przyciąganie pozytywnych zdarzeń i sytuacji powinno wiązać się ze skupieniem na wybranej myśli i następnie obdarzenie jej magnetyzmem. Myśl, to szkic, poprzez który wybierasz co tak naprawdę chcesz od życia. Sam szkic nie ma za wiele mocy. Musi za tym pójść skupiona intencja i pozytywne emocje, które zadziałają jak dopalacz.
 

Ulga – słowo klucz

Najważniejsza sprawa. Powiedziałam wcześniej, że tak naprawdę nie myślisz pozytywnie. Skąd to wiem? Skoro próbujesz to przyciągnąć, to znaczy że tego nie masz. Wiesz o tym, że tego nie masz. I to jest myśl, która się kryje pod tym niby pozytywnym myśleniem. „Muszę zrobić wszystko, żeby to przyciągnąć, muszę myśleć pozytywnie, afirmować itp.” – czyli w domyśle – „Nie mam tego”. Prawo przyciągania nie działa? Działa doskonale. Przynosi Ci to co myślisz i czujesz, a w tym przypadku czujesz brak tej rzeczy i dlatego wciąż przyciągasz….. brak. Nie przyciągniesz tego dopóki nie zmieni się ta pierwotna myśl „Nie mam tej rzeczy”. Jak ją zmienić? Poczuj ulgę. To naprawdę słowo klucz – ulga. Nie chodzi o to, żebyś wmawiał sobie pozytywne myśli, skoro czujesz inaczej. Chodzi o to, abyś pogodził się z obecną sytuacją i wyszedł z niej coraz bardziej pozytywnymi myślami aż osiągniesz wewnętrzny spokój odnośnie tego tematu, a może nawet ekscytację. Zobacz jak może wyglądać obecnie ciąg Twoich myśli:

- Moi znajomi znowu kupili nowy samochód z salonu, a ja dalej jeżdżę rowerem.
- Jestem nieudacznikiem. Nigdy nie uda mi się wzbogacić, na nic mnie nie stać.
- Próbuję przyciągać i myśleć pozytywnie, ale to na mnie nie działa. Nie wierzę już w nic.


Jak widzisz taki tok myślenia może (ale nie musi) odbywać się w twojej głowie. Chcesz przyciągać i próbujesz myśleć pozytywnie, ale być może czujesz smak bycia niegodnym, przegranym, smutnym albo zawiedzionym. Idźmy dalej. Spróbuj znaleźć poczucie ulgi.

- Mam rower. Wiem, że nie zawiezie mnie zbyt daleko, ale służy mi dobrze od wielu lat.
- Pamiętam jak dzięki wycieczce rowerowej poznałem moją obecną żonę.
- Właściwie dzięki dojeżdżaniu do pracy na rowerze mam dobrą kondycję.

Tu widzimy już lekką poprawę emocji, lekką ulgę, myśli są lżejsze i bardziej pozytywne. Nie czuć też nacisku że musisz być bogatszy. Godzisz się z obecną sytuacją i znajdujesz jej plusy, jej małe i subtelne pozytywy. Kiedy poczułeś już ulgę, to zacząłeś już kreować nowe lepsze rzeczy. Opór zmalał. Zobacz jak możesz teraz dodać pozytywnego kopa, który przyciągnie ci coś fajnego.

 

Popraw swoje emocje

Fajnie by było mieć nowy samochód – komfortowy i niezawodny. Mógłbym się wybrać na wycieczkę nad morze albo za granicę samochodem. Moja żona szalałaby z radości. Nowe solidne auto dałoby mi i mojej rodzinie poczucie bezpieczeństwa. Kurczę, przecież ja już czuję się bezpieczny, ponieważ mam wspaniałą rodzinę. Nowoczesne piękne auto dałoby mi poczucie pewności siebie i prestiżu. Już teraz są chwile kiedy czuję się pewny siebie i męski, np. kiedy noszę na ręce ten genialny zegarek. Już teraz czuję się bogaty i wolny, kiedy jadę na rowerze w pięknym miejscu z dużą prędkością. Czuję się wtedy niezwyciężony. W pełni akceptuję tą chwilę i siebie.

Rozumiesz co zrobiliśmy? Zmieniliśmy emocje odnośnie roweru na myśli o samochodzie i przez chwilę bawiliśmy się myślą co dałoby ci nowe auto. Ty nie szukasz auta, ale uczuć i właściwości – pewności siebie, prestiżu, komfortu, możliwości łatwego poruszania się. Jeśli uświadomisz sobie, że już teraz odczuwasz częściowo pewność siebie, że zegarek daje ci poczucie prestiżu, a możliwość łatwego poruszania się masz m.in. dzięki swoim zdrowym nogom – przyciąganie pójdzie łatwiej i szybciej. Zmieniając emocje uświadamiasz sobie: „przecież już mam to czego chcę” i ta myśl sprawia, że dostajesz tego więcej i lepszej jakości. A gdy emocje opadną, kiedy przyjdą wątpliwości to pogódź się z nimi. Zaakceptuj, że na chwilę czujesz się gorzej, zrelaksuj się. Pomyśl sobie, że wszystko będzie dobrze. Ta myśl cię odciąży. I znowu rozmarz się jak byłoby cudownie, gdybyś miał już to czego pragniesz.

Teraz wystarczy utrzymywać te myśli i uczucia. Baw się myślami jak wspaniale byłoby mieć nowe rzeczy, ile da ci to radości, jak fajnie będziesz się czuł, jak żona się ucieszy. Rozmarz się w możliwościach. Teraz przyciągasz. Jesteś w nurcie, w samym centrum energii przyciągania. Teraz zostaw to, odpuść ze świadomością że wykonałeś swoje zadanie. Po prostu odpuść. Nie szukaj, nie naciskaj, nie męcz się. Pozostań lekki na ten temat.

W pewnym momencie przyjdzie do ciebie pozytywna inspiracja żeby coś zrobić – pojechać na spotkanie z kimś, żeby zagrać w lotto, żeby zostać dłużej w pracy. Poczujesz inspirację do zrobienia czegoś. Nie czekaj na nią. Twoim zadaniem jest bawienie się myślami które miło jest odczuwać. Gdy to zrobisz – inspiracja sama przyjdzie, a gdy przyjdzie – DZIAŁAJ! Działaj bez obaw, bo prowadzi cię twoje pozytywne przyciąganie.

Prawo przyciągania to nie puste myślenie życzeniowe, ale konkret. Znajdź pozytywnie odczuwane myśli, odpuść to, przestań naciskać i działaj z inspiracji. A efekty przyjdą, może nawet szybciej niż myślisz. I tego tobie i sobie życzę. 




You Might Also Like

0 komentarze: